Great adventure

27 april 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

​Zoals mijn vader zal zeggen, het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit. Vandaar dat ik nu pas weer een blog schrijf. Woensdag was het hier een regenachtige dag. De inwoners van Kaapstad waren blij dat het na weken van droogte eindelijk weer eens aan het regenen was. De inwoners doen dan ook al weken aan water besparing en voor mij is het dan ook moeilijk om mij hier op aan te passen. Ik ben namelijk een enorme waterverspiller. Hoe dan ook, het regende die dag en in tegenstelling tot de inwoners, wilde ik natuurlijk gewoon dat de zon ging schijnen... gelukkig klaarde het weer  later die dag op. Diezelfde avond heb ik een openlucht cinema in de bergen mee mogen maken. Wat een geweldige ervaring is dat hier! Honderden mensen op kleedjes en stoeltjes, onder de sterrenhemel, genietend van het leven, naar een film aan het kijken. En of deze avond nog niet mooier kon zijn, was het natuurlijk ook nog prinsennacht! En daar doen zij zelfs aan in Kaapstad. In een Nederlandse kroeg downtown capetown waren alle Nederlanders deze avond te vinden. Wij hebben ons dan ook tot in late uurtjes uitermate vermaakt :)

De volgende dag had ik verrassend genoeg geen last van een kater. Gelukkig maar want mijn gastgezin wilde Ilona en mij meenemen op een tripje in de bergen. Lopend.... meer dan 2 uur lang...
Maar zoals jullie lezen, ik heb het overleefd!
En ik heb geweldig mooie natuur mogen bezichtigingen (en voelen). Later die middag ben ik samen met juul,loon,noor,silke en amber een middagje naar cliftonbeach geweest. Even genoten van de "modellen" die daar over het strand paradeerden.

Voor morgen staat een rondreis met een hop-on hop-of bus op het programma!
(Ohja, zaterdag krijg ik surfles!)

Tot de volgende blog.
♡liefs

koningsnacht

1. Janni:
    27 april 2017
    je vermaakt je prima zo te lezen!
    leuk om met je/jullie mee te genieten
  2. Pa:
    27 april 2017
    Het is lopend...niet...lopends
    Fietsend, hangend, surfend, lopend.
    Is niet voltooid deelwoord maar tegenwoordig deelwoord.
    Al lopende, al hangende, al surfende.
    Fantastisch leuke blog. Doe je perfect. Trots op je, wees wel voorzichtig met die taxi's.. Ik neem aan dat je gastheer jullie wegwijs maakt en vertelt wat wel en niet verstandig is mbt. reizen.
    Grttzz. Pa
  3. Miny van 't Ende:
    28 april 2017
    De èchte schoolmeester, Jan (maar ik weet hoe dat voelt)
    Gewoon lekker blijven schrijven, Eva, wat een avontuur, hè? Genieten en, inderdaad, uitkijken wat je doet! We zien je graag weer terug in Nederland!
  4. Diny:
    28 april 2017
    Weer heel mooi geschreven Eva. Ik hoop dat je nog veel van deze mooie dagen daar mag meemaken.