Monkeyday

28 april 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vandaag vroeg op! Een rondreis door Kaapstad met de meiden stond op het programma. Nadat wij allemaal gearriveerd waren in Kirstenbosch vertrok de bus om 11 uur. Wij gingen met een hop-on hop-of bus zodat wij op de leuke plekjes konden uitstappen. In verband met de tijd zijn wij maar twee keer uitgestapt en zijn wij de rest van de rit lekker op het buitendek van de bus blijven zitten.
Onze eerste stop was een vogelreservaat. Tot mijn verbazing waren hier ook aapjes te vinden. En wie ben ik als ik niet even een aapje op mijn hoofd laat zitten? Done that✔
Next stop was het strand van houtbay. Het mooiste strand wat ik tot nu toe gezien heb eigenlijk. Hier hebben wij dan ook lekker 'geluncht'. Echt een lunch was het niet want om 13.00 zaten wij al aan de fish and chips. Buikje vol gegeten. Tijdens de rit die daarop volgende zijn wij langs de duurste wijken, het centrum en de townships van Kaapstad gereden. Helaas was er te weinig tijd om bij alles uit te stappen. Maar wij weten nu wel wat voor tripjes ons de komende maanden nog te wachten staan. Aan het einde van de tour kwamen wij weer terug bij Kirstenbosch. Dit is een botanische tuin. Ondanks de vele oma's en opa's die hier lopen was het indrukwekkend. Al had ik er meer van verwacht. Bij elke heuvel die ik zag, had ik het gevoel dat ik de berg af wilde rollen... dat mocht natuurlijk niet, haha.
Na onze drukke reis zijn ilona en ik opgehaald door Danie. Danie heeft vanavond geweldig gekookt, a.k.a gebraaid. Heerlijk vlees. Ik denk dat hij zich extra heeft uitgesloofd omdat zijn zoon voor het weekend weer eens thuis is. Ik heb daar lekker van kunnen genieten. Vanavond staat er een film avondje met de familie op het programma. Maar we gaan vroeg naar bed omdat morgen mijn eerste surfles op de planning staat. Wish me luck!

♡liefs

1. Miny van 't Ende:
    28 april 2017
    Succes morgen, Eva! En natuurlijk véél plezier!