Weekend #3

7 mei 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Het weekend liep toch wat anders dan dat ik van te voren had gedacht. Zaterdag heb ik mijn tweede surfles gehad en het ging weer stukken beter. Wel jammer dat wij nu iets totaal anders aan moesten leren dan dat bij de eerste les was verteld,maar als nog ging het goed. Het weer was bij deze les ook totaal anders. Het was een beetje grauw en de golven waren ook veel woester. Gelukkig surf ik met de stoerste surfchicks die er bestaan, dus wij konden surfen met dit weer ook makkelijk aan. Na onze les was de gastouder van Amber en Silke  zo aardig om ons op te komen halen met een groot busje om ons vervolgens mee te nemen naar een marktje bij stellenbosch. Onderweg naar dit marktje reden wij over een super mooie route langs de kust, langs wijngaarden en ook langs de townships.
De gastouder van Amber en Silke  (Diane) heeft blijkbaar een vakantiehuisje op een hele mooie locatie en zij heeft ons alle 6 uitgenodigd om een weekendje langs te komen! Hoe lief is dat! Er is daar geen WiFi, maar met een kampvuurtje aan het strand zitten vind ik ook helemaal geen probleem hoor.. aangekomen wij het marktje bleek het een soort ibiza marktje te zijn. Althans zo zou ik het omschrijven.  Allerlei leuke kraampjes, super veel eettentjes en livemuziek. Ik heb daar ook eindelijk mijn zo gewilde Afrika kettinkje gevonden.
Na ons bezoek aan de markt heeft Diane ons in Waterfront gedropt. Na wat sightseeing hebben wij met zijn 6en heerlijk gegeten in een restaurantje met uitzicht op de haven.  En ik heb struisvogel gegeten! Done that ✔ .
Na dit hele avontuur was het eigenlijk de bedoeling om met de meiden een avondje te gaan stappen.  Dit hebben wij alleen laten vervallen en wij kozen voor een film avondje bij ilona en mij thuis. Vandaag stond de tafelberg  op het programma, maar omdat het bewolkt was hebben wij dat maar verplaatst naar een andere moment. Het was dus een rustige chille zondag hier in Kaapstad!
Morgen begint de tweede stage week, wish me luck!

♡liefs

1. Janni:
    7 mei 2017
    heerlijk Eva, om je leuke geschreven verhalen te lezen.
    Wat hebben jullie het leuk daar !
    we kijken uit naar je volgende verslag.
  2. Miny van 't Ende:
    7 mei 2017
    Goodluck
  3. Ellen:
    8 mei 2017
    Leuk van de gastouder
    Spontane aktie,s zijn alijd leuk